אחרי 30 שנה • בת נולדה לזוג פרץ – מארחי השבת ב'הדסה'

    בחג הסוכות לפני שנה שהיתי עם אימי בבית החולים מספר ימים, מתוכם חג ושבת בה בני הזוג פרץ עמדו על משמרתם, העניקו כל שיכלו לסובב, עודדו, תמכו
    אתי קצבורג 2 Comment on אחרי 30 שנה • בת נולדה לזוג פרץ – מארחי השבת ב'הדסה'

    מזה שנים שהפעילות הזו תוססת וקיימת ונעשתה ע"י בני הזוג כסגולה להפקד בזרע של קיימא • מדי שבת בקומת בית הכנסת של בית החולים מתקיים אירוע של ממש וסעודת שבת מפוארת • מזל טוב

    בית החולים הדסה עין כרם צילום: פלאש 90
    בחג הסוכות לפני שנה שהיתי עם אימי בבית החולים מספר ימים, מתוכם חג ושבת בה בני הזוג פרץ עמדו על משמרתם, העניקו כל שיכלו לסובב, עודדו, תמכו
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרץ של שמחה בירושלים והתרגשות רבתי; לידת בת לאחר שלושים שנות נשואים לבני הזוג פרץ, תושבי גבעת שאול.

    בני הזוג ידועים בחסד המופלא שהם עושים עם חולים ובני משפחותיהם בבית החולים הדסה עין כרם.

    מדי שבת בקומת בית הכנסת של בית החולים מתקיים אירוע של ממש וסעודת שבת מפוארת עם שירים ודברי תורה כשבני הזוג פרץ מנצחים על הכל.

    על הפעילות הנדירה הזו יש אינסוף דברי שבח על הצלת אנשים בגשמיות ורוחניות, חולים שלא יכולים לרדת מהמיטה מקבלים מנות ארוזות בחמימות אל מיטת חולים ומצד שני אלו המלווים או חולים עצמאיים יורדים ליהנות מסעודת שבת המונית עם חיוך ואוכל חם וטעים.

    מזה שנים שהפעילות הזו תוססת וקיימת ונעשתה ע"י בני הזוג כסגולה להפקד בזרע של קיימא (זוגות רבים שהיו אמונים על השבתות הללו זכו להיפקד אף הם).

    בחג הסוכות לפני שנה שהיתי עם אימי בבית החולים מספר ימים, מתוכם חג ושבת בה בני הזוג פרץ עמדו על משמרתם, העניקו כל שיכלו לסובב, עודדו, תמכו,חיזקו בטבעיות ובפשטות מדהימה והפכו את מצב האשפוז ואת אווירת הנכאים של בית חולים לאווירת חג ונתנו תחושה שלא חסר כלום בדיוק כמו בבית.

    ועכשיו שמחה כזו שפקדה אותם היא שמחה כפולה ומכופלת, שמחה על משפחה שהיא מעמודי החסד שמחזיקים את העולם ועד כה שמחו עם כולם וזכו סוף סוף לשמחה משלהם.

    מזל טוב



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לצערי, מזה כחודש שסבתי בביה"ח הנ"ל, וע"כ יש תורנות משמרות במהלך כל השבוע, ועל פי רוב בשבתות וכן בחגים הורי שיחיו היו במקום, והיום כששאלתי את אבי מה שלומו? הוא אומר לי מזל טוב באופן שממש הורגשה השמחה על פניו, וכשאמרתי לו מה קרה הוא אמר לי שלזוג המיוחד הזה נולד בת אחרי שלושים שנה של צפיה.
      זאת אומרת שגם בשלבי ההריון המתקדמים הם היו שם יחדיו במסירות נפש. "אשריכם ישראל"

    2. 1

      מזל טוב, שמחתי לשמוע (לקרוא) על הולדת הבת.
      שיהיה להם הרבה נחת ממנה. אמן.